WOONstichting Gendt bestaat 55 jaar!

Dat willen we natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. Daarom een speciale editie van de nieuwsbrief met daarin interviews en foto’s van huurders en van onze collega Cora. Het getal 55 staat hierin steeds centraal. Om herinneringen op te halen is voor deze uitgave ook een tijdlijn met opvallende historische gebeurtenissen gemaakt. Wie jarig is trakteert! Samen met de nieuwsbrief hebben daarom al onze huurders een heerlijke reep Tony Chocolonely ontvangen.

Welke huurder verdient een prijs?
We willen graag huurders in het zonnetje zetten. Het gaat om huurders die zich in zetten voor de straat of buurt. Wij horen graag vóór 1 maart wie u kandidaat stelt en waarom. Dat kan via info@woonstichtinggendt.nl of met een briefje in de brievenbus. Begin maart worden de winnaars bekend gemaakt.