Struikroven en Woningplukken

De 92 woningen van WOONstichting Gendt in de Staatsliedenbuurt voldoen helaas niet meer aan de duurzaamheidswensen en het comfort van deze tijd. Daarom is besloten om de woningen te slopen en nieuwbouw te realiseren.

In de woningen en de tuinen is veel materiaal aanwezig die nog prima een ronde meekunnen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan keukenblokken, laminaat, beplanting, tuinhuisjes en schuttingen. WOONstichting Gendt biedt deze materialen aan haar huurders en geïnteresseerden uit de omgeving aan. Helemaal gratis!

Ook meedoen?

Struikroven

Komt u voor beplanting? U kunt dan op zoek gaan naar beplanting die een tweede leven verdient en de gewenste planten uitgraven. Zet ze daarna snel in uw eigen tuin.
Voor advies over plantkeuze zijn er mensen aanwezig met plantenkennis.

Woningplukken

Komt u voor materialen? Materialen in de woning mag u zelf demonteren (zonder slopen). Van enkele grotere items hebben wij een kavellijst gemaakt. Wilt u in aanmerking komen voor één van deze kavels, vink het aan op het aanmeldingsformulier.

Bekijk de kavellijst voor beschikbare materialen en geef op het aanmeldingsformulier aan welke spullen u graag wilt hebben. Aanmelding is inmiddels gesloten.

Spelregels

LET OP:

Een aantal woningen is inmiddels afgesloten van water en energie!

Praktische informatie

Voor wie: huurders van WOONstichting Gendt, dorpsgenoten en andere geïnteresseerden
Wanneer: Zaterdag 7 mei 2022
Tijd: Op inschrijving tussen 9.30 en 15.00 uur (u ontvangt bericht hoe laat u welkom bent)