Over ons

Woonstichting Gendt verhuurt en beheert woningen in Gendt. Onze belangrijkste taak is het bieden van goede, betaalbare huurwoningen voor mensen met een lager inkomen. Wij beschikken over een divers woningbezit. Zo verhuren wij eengezinswoningen, boven- en benedenwoningen, seniorenwoningen, woningen die zijn aangepast voor mensen met een lichamelijke of verstandelijke beperking. Wij willen er zijn voor alle doelgroepen op de woningmarkt door het hanteren van betaalbare huurprijzen en een gevarieerd woningaanbod.

Ook bouwt en beheert Woonstichting Gendt koopwoningen en verkoopt bestaande (huur)woningen. Daarnaast draagt Woonstichting Gendt bij aan de herontwikkeling van wijken in samenwerking met de Gemeente Lingewaard.

Hoe werkt Woonstichting Gendt?

Wij werken vanuit een heldere visie op de woningmarkt en onze rol hierin. Deze visie vormt het fundament voor onze missie - wat doen we wel en wat niet? En wij hebben onze organisatie zo ingericht, dat we deze taken zo goed mogelijk kunnen uitvoeren.

Wilt u contact opnemen?

Mail, bel of bezoek ons!

Uw beoordeling is belangrijk!

Welk cijfers geeft u ons magazine effe buurten?