Onze nieuwsberichten

januari 2019

Vacature Hoofd Vastgoed & Ontwikkeling

25 januari 2019

Planontwikkeling voor 77 bestaande woningen, investeringen in duurzaamheid, ontwikkeling nieuwbouw, maar ook strategisch voorraadbeleid en organisatie beheer vastgoed, zitten in één takenpakket. Ben jij in voor een breed takenpakket in een kleine organisatie? Ben jij breed georiënteerd, resultaatgericht en wil je samen met ons bouwen aan een prettige leefomgeving voor onze huurders? Dan past onderstaande functie (die voorlopig voor 6 maanden ingevuld wordt) misschien wel bij jou!

Risicomanagement

• Rendementsdenken en vastgoedsturing

• Leiding geven

• Begroting – en beleidscyclus
  • Voor deze functie is de cao woondiensten van toepassing. Voorlopig is een arbeidsovereenkomst voor 6 maanden van toepassing.

Ben je geïnteresseerd?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Rob Vermeulen, Hoofd Financiën. Hij is telefonisch bereikbaar op 0481-424383 of per email: rvermeulen@woonstichtinggendt.nl. Jouw sollicitatie ontvangen we graag digitaal op ditzelfde emailadres.

Algemeen -->
    Benoeming nieuwe bestuurder

22 januari 2019

december 2018

Verslag Belanghebbendenbijeenkomst en uitreiking Beste Buur

20 december 2018

Op 10 december jongstleden was het tijdens de achtste editie van de belanghebbendenbijeenkomst wederom druk in het Hof van Breunissen. Directie en medewerkers verheugen zich over de goede opkomst. Wat fijn dat u bij onze corporatie betrokken blijft!

Afscheid bestuurder Michel Hodes

18 december 2018

Prestatieafspraken ondertekend op 10 december 2018

14 december 2018

Maandag 10 december hebben gemeente Lingewaard, Waardwonen, Woonstichting Gendt, Bewonersraad Lingewaard en Huurdersvereniging Gendt de prestatieafspraken voor 2019 ondertekend. De afspraken zijn een goede basis voor de samenwerking tussen de verschillende partijen. De gezamenlijke kracht maakt het mogelijk om doelen te realiseren die afzonderlijk minder makkelijk haalbaar zijn.

pagina 1 van 33
    volgende

Uw mening!

Wat vindt u van onze digitale nieuwsbrief?

Uw beoordeling is belangrijk!

Welk cijfers geeft u ons magazine effe buurten?

Ontwikkeld door ProImpact