Jubileumfeest voor alle huurders

zaterdag 23 juni j.l.

Geplaatst op: 02 juli 2018

Op zaterdagmiddag 23 juni jl. vierde Woonstichting Gendt haar jubileumfeest. Allereerst was er die middag gelegenheid voor belanghebbenden om de Woonstichting te feliciteren met haar vijftigste verjaardag. Onder de genodigden waren o.a. afgevaardigden van gemeente Lingewaard, aannemers, collega corporaties en oud medewerkers. Veel waardering was er voor de heerlijke hapjes van 'thuis' die waren gemaakt door statushouders uit diverse landen.

De laatste uren van de middag waren gereserveerd voor de huurders. Zij werden door het voltallige personeel welkom geheten in zaal Providentia. Het werd een gezellig middag 'onder elkaar'. Onder het genot van riefkoek van de Waskniepers, een handje kersen, een hapje en een drankje werd er genoten van de muziek van Eigereid. Bestuurder Michel Hodes en de voorzitter van de Huurdersvereniging Paul Verhoeven richtten beiden kort het woord tot alle aanwezigen. Vijftig jaar = vijftig prijzen, was het motto van de loterij die werd gehouden. De onverwachte komst van de Kersenkoningin en haar hofdames kwam op een uitstekend moment. Zij konden een deel van de trekking voor hun rekening nemen. De prijzen, allemaal aangekocht bij lokale ondernemers, vielen in de smaak en zorgden voor de nodige hilariteit!

Bij binnenkomst of bij vertrek was er aandacht voor de wensboom van huurdersvereniging. Iedereen kon zijn/haar wens voor de jubilerende Woonstichting Gendt op een 'kers' schrijven en daarmee de boom versieren.

Sjaak Veldkamp was op onze uitnodiging de hele middag aanwezig. Hij maakte mooie foto's en schreef een artikel over het feest.