Wij zoeken de beste buur van Gendt!

Geplaatst op: 23 juli 2018

Heeft u een buurman, buurvrouw of buren die iets bijzonders doen voor u of de buurt? Wilt u hen eens in het zonnetje zetten? Grijp dan nu uw kans en omschrijf in maximaal 100 woorden wat deze buurman, buurvrouw of buren zo bijzonder maakt.

Evenals voorgaande jaren zijn wij op zoek naar een buurtbewoner die een extra bijdrage levert aan een goede, gezellige en leefbare buurt. Een buurtbewoner die:
* de buurt een beter aanzien geeft;
* de sfeer in de buurt verhoogt;
* de leefbaarheid bevordert;
* zich inzet om leuke initiatieven te ontwikkelen voor de straat/buurt waar hij/zij woont.

Kent u zo iemand?
Dan kunt u hem of haar bij ons aanmelden voor onze verkiezing BESTE BUUR 2018. U kunt uw nominatie via e-mail versturen aan dinekeobdam@woonstichtinggendt.nl. Natuurlijk is een handgeschreven nominatie ook van harte welkom.
Vergeet u niet om uw motivatie te voorzien van uw eigen naam en adres. Wij horen graag van u, bij voorkeur voor 15 september aanstaande!

Aan de verkiezing zijn voor de genomineerden en de beste buur leuke prijzen verbonden.

Er zal uit alle inzendingen een keuze worden gemaakt door een commissie bestaande uit de voorgaande beste buren en mevrouw Obdam, onze woonmaatschappelijk werkster. De uitreiking van de Best Buur Award vindt ook dit jaar weer plaats tijdens de belanghebbenden bijeenkomst eind november/begin december. Alle genomineerden worden voor de uitreiking uitgenodigd.