Vierde en vijfde verloting onder huurders

Geplaatst op: 04 september 2018

In het kader van ons 50-jarig jubileum hebben wij diverse activiteiten georganiseerd. Onze huurders stonden daarbij centraal. Zij zijn degene om wie het draait!

Eén van die activiteiten is een maandelijkse verloting van waardebonnen ter waarde van € 25,- onder onze huurders. Deze bonnen kunnen besteed worden bij de winkeliers die zijn aangesloten bij de Gendtse Winkeliers Vereniging. Wij doen ons best om de bonnen steeds door een andere medewerker/ster van Woonstichting Gendt uit te laten reiken. Deze keer twee uitreikingen…

De vierde uitreiking werd gedaan door Dennis Rensen. Als opzichter dagelijks onderhoud heeft hij veel contact met onze huurders. Vele van u zullen hem dan ook persoonlijk kennen. Dennis mocht de heer Kregting feliciteren met zijn prijs. De heer Kregting is bestuurslid van de Huurdersvereniging. Hij zet zich, samen met andere 4 bestuursleden in voor de belangen van onze huurders. Onder toeziend oog van zijn hond Hunter overhandigde Dennis de waardebonnen en de bos bloemen aan de heer Kregting.

De vijfde uitreiking was in handen van Cora Barten. Cora verzorgt naast de huuradministratie o.a. een deel van de communicatie. Zij had de eer om het boeket bloemen en de waardebonnen uit te mogen reiken aan mevrouw Raab. Mevrouw Raab was blij verrast met haar prijs. Zij gaf aan érg tevreden te zijn met Woonstichting Gendt als verhuurder. Een verhuurder die dicht bij haar huurders staat.

Wij wensen beide prijswinnaars veel plezier met het besteden van hun bonnen.