Onze nieuwsberichten

juli 2018

Hoe besteden wij uw huur

05 juli 2018

Wat heeft Woonstichting Gendt het afgelopen jaar gedaan? Hoe hebben wij het geld besteed dat we aan huur hebben ontvangen? Dit leggen we uit in ons jaarverslag en onze jaarrekening 2017. Hiermee verantwoorden we ons naar u en toezichthoudende instanties, zoals het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijkrelaties en de Raad van Commissarissen.

Jubileumfeest voor alle huurders

02 juli 2018

mei 2018

Woningcorporaties onderzoeken vergaande samenwerking

28 mei 2018

Verwenmiddag voor de langstzittende huurders

01 mei 2018

Een rode loper, een ballonnenboog en de jubileumvlag waren de eerste dingen die de langstzittende huurders afgelopen woensdag (2 mei) zagen bij hun aankomst bij zaal Providentia in Gendt. Daar vond een grote jubileumactiviteit van de 50-jarige Woonstichting Gendt plaats.

april 2018

Ledenvergadering Huurdersvereniging verplaatst

09 april 2018

De Algemene ledenvergadering van Huurders Vereniging Gendt gaat 30 april NIET door. Door omstandig is het bestuur genoodzaakt de vergadering te verplaatsen naar 31 mei 2018 vanaf 19.30 uur in zaal de Leemhof in Gendt.

pagina 1 van 30
volgende

Uw mening!

Wat vindt u van onze digitale nieuwsbrief?

Uw beoordeling is belangrijk!

Welk cijfers geeft u ons magazine effe buurten?