Onze nieuwsberichten

maart 2017

Storingen aan elektra- en gasinstallaties

Tuinhout en schuttingen

Huurverhoging per 1 juli 2017

24 maart 2017

Op 1 juli vindt weer de jaarlijkse huurverhoging plaats. Deze huurverhogingen zijn noodzakelijk ter compensatie van alle prijsstijgingen. De regeling bepaalt de methode(s) en de grenzen waarbinnen woningcorporaties in Nederland de huurverhogingen mogen uitvoeren. Bij het bepalen van het huurverhogingspercentage blijft Woonstichting Gendt aandacht houden voor de betaalbaarheid van haar woningen. Een voorstel omtrent het te volgen beleid wordt ter goedkeuring voorgelegd aan Huurdervereniging Gendt.

januari 2017

Nieuwe inkomens-, vermogens- en huurgrenzen 2017

19 januari 2017

Minister Blok van Wonen heeft de nieuwe inkomens-, huur- en vermogensgrenzen voor 2017 vastgesteld. Deze grenzen hebben betrekking op de toewijzing van sociale huurwoningen, de huurverhoging en de toeslagen.

december 2016

Prestatieafspraken wonen ondertekend

02 december 2016

Donderdag 1 december 2016 ondertekenden (vlnr) Dineke Obdam (namens Michel Hodes directeur bestuurder Woonstichting Gendt), Chiara Sahin-Pisanu voorzitter Bewonersraad Lingewaard, Johan Sluiter wethouder gemeente Lingewaard en Hanke Gielen, directeur bestuurder van Waardwonen, de prestatieafspraken Wonen.

pagina 1 van 25
volgende

Uw mening!

Wat vindt u van onze digitale nieuwsbrief?

Uw beoordeling is belangrijk!

Welk cijfers geeft u ons magazine effe buurten?