Onze nieuwsberichten

november 2018

Huurdersvereniging vraagt om uw mening

13 november 2018

Huurdersvereniging Gendt heeft door middel van het huis aan huis verspreiden van een kaart haar achterban uitgenodigd om deel te nemen aan een enquête.

zesde en zevende jubileumverloting onder huurders

05 november 2018

In het kader van ons 50-jarig jubileum hebben wij diverse activiteiten georganiseerd. Onze huurders stonden daarbij centraal. Zij zijn degene om wie het draait!

Eén van die activiteiten is een maandelijkse verloting van waardebonnen ter waarde van € 25,- onder onze huurders. Deze bonnen kunnen besteed worden bij de winkeliers die zijn aangesloten bij de Gendtse Winkeliers Vereniging. Wij doen ons best om de bonnen steeds door een andere medewerker/ster van Woonstichting Gendt uit te laten reiken. Deze keer opnieuw twee uitreikingen…

achtste en negende jubileumverloting onder huurders

05 november 2018

oktober 2018

Verloting onder huurders met automatische incasso

26 oktober 2018

Om betalingen door middel van automatische incasso blijvend te stimuleren verloot Woonstichting Gendt jaarlijks een aantal VVV-bonnen ter waarde van €25,- onder huurders die op deze wijze hun huur betalen.

Verslag Burendag 2018

01 oktober 2018

Gendt viert jaarlijks mee met de landelijke Burendag. Ook dit jaar zochten op diverse plaatsen in Gendt buren elkaar op. Soms voor ‘gewoon’ gezellig samen een kopje koffie, soms om gezamenlijk de handen uit de mouwen te steken om de buurt te verfraaien.

pagina 1 van 32
volgende

Uw mening!

Wat vindt u van onze digitale nieuwsbrief?

Uw beoordeling is belangrijk!

Welk cijfers geeft u ons magazine effe buurten?