Onze nieuwsberichten

juni 2017

Aanpassing ZAV reglement

30 juni 2017

De nieuwe Woningwet dwingt ons tot het wijzigen van het ZAV reglement

Tip voor een veilige zomer

29 juni 2017

Binnenkort breekt de vakantieperiode weer aan. Voor hen die langere tijd van huis gaan hieronder een aantal tips waar rekening mee gehouden kan worden zodat u met een gerust hart op vakantie kunt.

Hoe besteden wij uw huur?

23 juni 2017

Wat heeft Woonstichting Gendt het afgelopen jaar gedaan? Hoe hebben wij het geld besteed dat we aan huur hebben ontvangen? Dit leggen we uit in ons jaarverslag en onze jaarrekening 2016. Hiermee verantwoorden we ons naar u en toezichthoudende instanties, zoals het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijkrelaties en de Raad van Toezicht.

Buitenspeeldag Bergakker is een blijvertje

19 juni 2017

maart 2017

Huurverhoging per 1 juli 2017

24 maart 2017

Op 1 juli vindt weer de jaarlijkse huurverhoging plaats. Deze huurverhogingen zijn noodzakelijk ter compensatie van alle prijsstijgingen. De regeling bepaalt de methode(s) en de grenzen waarbinnen woningcorporaties in Nederland de huurverhogingen mogen uitvoeren. Bij het bepalen van het huurverhogingspercentage blijft Woonstichting Gendt aandacht houden voor de betaalbaarheid van haar woningen. Een voorstel omtrent het te volgen beleid wordt ter goedkeuring voorgelegd aan Huurdervereniging Gendt.

pagina 1 van 26
volgende

Uw mening!

Wat vindt u van onze digitale nieuwsbrief?

Uw beoordeling is belangrijk!

Welk cijfers geeft u ons magazine effe buurten?