Onze nieuwsberichten

november 2017

Gemeente Lingewaard betaalt mee aan uw zorgverzekering

17 november 2017

Onderstaand artikel is van de Gemeente Lingewaard:

Laag inkomen en hoge zorgkosten?

De gemeente betaalt ook in 2018 mee aan uw zorgpremie!

De gemeente Lingewaard biedt ook in 2018 samen met Menzis een collectieve zorgverzekering aan voor Lingewaarders met een laag inkomen en gering vermogen. Deze regeling is niet alleen voor mensen die een uitkering via de Gemeente Lingewaard ontvangen maar voor alle inwoners van de gemeente. Lees verder om na te gaan of u mogelijk ook in aanmerking komt.

oktober 2017

Vanaf 2 januari 2018: Nieuwe website Entree

31 oktober 2017

Onderstaand artikel van Enserve betreft de nieuwe versie van het Entree woningtoewijzingsysteem die op 2 januari 2018 live zal gaan. Woonstichting Gendt doet haar uiterste best doen om er, in samenwerking met Enserve, voor te zorgen dat de gegevens betreffende het Entree systeem op haar website ook op 2 januari 2018 zijn aangepast.

Verloting onder huurders met automatische incasso

17 oktober 2017

Om betalingen door middel van automatische incasso blijvend te stimuleren verloot Woonstichting Gendt jaarlijks een aantal VVV-bonnen ter waarde van €25,- onder huurders die op deze wijze hun huur betalen.

Cursus 'Voor 't Zelfde Geld'

10 oktober 2017

Dit is een bericht van Stichting Welzijn Lingewaard (SWL):

september 2017

Huurdersvereniging neemt afscheid van Bert Veldpaus

21 september 2017

Na ruim  29 jaar werkzaam te zijn geweest voor de Woonstichting Gendt, gaat Bert genieten van zijn pensioen. Wij als bestuur van de HV. hebben maar kort met Bert kunnen samen werken, maar er zijn weinig huurders die niet direct of indirect met Bert contact hebben gehad, als hoofd technische dienst of bij renovatie, maar vooral bij zijn betrokkenheid bij de grote projecten in Gendt.

pagina 1 van 27
volgende

Uw mening!

Wat vindt u van onze digitale nieuwsbrief?

Uw beoordeling is belangrijk!

Welk cijfers geeft u ons magazine effe buurten?