24 oktober: inloopavond nieuwbouw appartementen Schoolstraat 2 Gendt

Samen met gemeente Lingewaard werken we aan een nieuwbouwplan in Gendt. Op de huidige plek van de bibliotheek aan de Schoolstraat 2 willen we 12 huurappartementen realiseren. Deze locatie komt vrij omdat de bibliotheek verhuist naar De Leemhof. We hebben hiervoor een plan laten opstellen.

Dinsdag 24 oktober: inloopavond

We willen omwonenden en geïnteresseerden meenemen in het nieuwbouwplan. Daarom organiseren wij samen met de gemeente op 24 oktober een inloopavond waar we het plan presenteren. U bent tussen 19:00 en 20:30 uur van harte welkom bij De Klok, Markt 1 in Gendt. U kunt het plan bekijken, vragen stellen aan medewerkers van WOONstichting Gendt en gemeente en uw reactie geven op het plan. Aanmelden is niet nodig, u kunt binnenlopen.

Er is tijdens deze avond nog geen informatie over verhuur van de woningen beschikbaar. U kunt ook nog niet inschrijven voor de woningen. Dat komt op een later moment.

Kunt u niet bij de inloopavond zijn?

Kunt u niet langskomen op de inloopavond of wilt u het stedenbouwkundig plan voor die tijd alvast bekijken? Het plan is vanaf vrijdag 20 oktober te zien op de projectpagina Schoolstraat 2 Gendt. Uw reactie op het plan kunt u tot en met 1 november mailen naar: t.vanderklei@lingewaard.nl.

Lees meer over het plan op de projectpagina Schoolstraat 2 Gendt.