12,5 jaar St Josef Gendt

Afgelopen week stond in het teken van het 12,5 jaar bestaan van St. Jozef, Gendt. Op deze locatie van RijnWaal Zorggroep, gevestigd in het Hof van Breunissen, vonden er de gehele week feestelijke activiteiten plaats voor bewoners en bezoekers.

De feestweek werd geopend door Michel Hodes, voorzitter Raad van Bestuur RijnWaal Zorggroep en Germa Knuver, directeur bestuurder WOONstichting Gendt.

Naast feestelijke activiteiten met spellen, muziek en hapjes, was er ook een speciale expositie, waarbij er werd stilgestaan bij de historie van St. Jozef, Gendt. Met mooie archiefbeelden en verhalen waanden bewoners en bezoekers zich weer voor even in het verleden. Oude herinneringen werden aangehaald. Van het oude klooster tot het ontstaan van woonzorgcomplex St. Jozef, Gendt als onderdeel van het Hof van Breunissen. Een plek waar mensen met zorg van zowel RijnWaal Zorggroep als huurders van de WOONstichting al 12,5 jaar samen komen.