Post van WOONstichting Gendt

Vanaf nu is het ook mogelijk om de post van WOONstichting Gendt per e-mail te ontvangen in plaats van in uw brievenbus. U bepaalt zelf welke manier u het fijnst vindt én u kunt het altijd weer wijzigen.

Uw post digitaal bekijken

In de papieren brief die u heeft gekregen staat een 9-cijferige code. Vul die code onderaan deze pagina in.

U kunt dan:

Postex verstuurt vanaf nu onze digitale én papieren post

Postex print de brieven, stopt ze in een envelop en verzendt ze. Het kan daarom zijn dat de envelop met brief er iets anders uitziet dan dat u van ons gewend bent. Ook de e-mail versturen zij namens ons.

Hieronder een voorbeeld van de brief, envelop en mail:

Heeft u nog vragen of twijfelt u aan de echtheid van de poststukken? Neem dan contact met ons op via (0481) 42 43 83 of stuur een e-mail naar info@woonstichtinggendt.nl.

Let op! Nog niet alle post loopt via Postex. Hierdoor kan het zijn dat u nog post op papier ontvangt ondanks dat u de voorkeur digitaal aan ons doorgaf. Brieven waar een antwoordenvelop bij zit en aangetekende post kunnen wij niet digitaal versturen. Deze post krijgt u altijd op papier.

Vul hier de code in de brief in