Waar staat WOONstichting Gendt voor?

Onze missie

We hebben een brede blik op wonen. We vinden het belangrijk dat onze huurders in een fijne buurt van hun huis een thuis kunnen maken. We hechten er waarde aan als bewoners respectvol met elkaar omgaan en naar vermogen mee kunnen doen in de samenleving. We willen juist van betekenis zijn voor die huurders voor wie dit niet makkelijk is.

Ondernemingsplan WOONstichting Gendt

In ons Ondernemingsplan 2021-2024 kunt u uitgebreid onze plannen voor de aankomende jaren lezen. Wilt u in het kort lezen wat de plannen zijn van WOONstichting Gendt voor de toekomst? We hebben een zogenaamde infographic gemaakt. Hierop kunt u de verkorte versie van het ondernemingsplan lezen. Weten wat onze koers is voor de komende jaren? Klik op onderstaande link.

Bekijk hier de Infographic als PDF

Ondernemingsplan WOONstichting Gendt

Onze visie

WOONstichting Gendt wil een organisatie zijn die in verbinding staat met bewoners, buurten en samenwerkingspartners en die inspeelt op woonvragen in Gendt. Zo leveren we onze bijdrage aan een sterk, zorgzaam, duurzaam en toekomstbestendig woonklimaat in Gendt, waar mensen meedoen en naar elkaar omkijken. Met open blik en oog voor de verschillende situaties van huurders gaan we voor de beste oplossing. Op deze manier willen we maatschappelijk van betekenis zijn.

De waardering van onze huurder

Wij laten onze dienstverlening meten door KWH. Meer informatie over de huurdersonderzoeken van KWH vindt u hier.