85 energiedisplays voor huurders

De energieprijzen zijn hoger dan ooit. We merken dat veel huurders zoeken naar inzicht in hun energieverbruik. WOONstichting Gendt heeft hiervoor 85 energiedisplays aangeschaft. Een energiedisplay maakt met een draadloze zender verbinding met de meterkast en laat vervolgens de actuele verbruiksgegevens zien. Zet u de wasmachine aan dan ziet u direct dat uw elektra verbruik omhoog gaat. Zet u ’s avonds de kachel een uurtje eerder lager dan ziet u dat ook direct. De energiedisplay is een hierdoor een effectief hulpmiddel om inzicht en controle te krijgen over uw energieverbruik.

Energiedisplay in bruikleen
De energiedisplay wordt door een energiecoach of door één van onze medewerkers bij u thuis geïnstalleerd. U ontvangt uitleg over het gebruik van de energiedisplay. De energiedisplays worden voor maximaal één jaar in bruikleen uitgegeven aan de bewoners van een woning met een slecht energielabel (D-E-F-G) die meedoen aan het project van verduurzaming. De resterende displays zijn beschikbaar voor andere huurders.

Meer informatie vindt u op https://www.slimmermetjeenergie.nl/

Naar het overzicht