Belanghebbendenbijeenkomst 8 september 2021

Op woensdag 8 september 2021 organiseerden wij onze jaarlijkse belanghebbendenbijeenkomst. Net als vorig jaar was de bijeenkomst interactief omdat we op deze manier persoonlijk in gesprek konden met onze huurders en belanghebbenden. Ook dit jaar bleek deze interactieve vorm een schot in de roos.

Bijeenkomst vond plaats in de buitenlucht
Aangezien wij de gezondheid en het welzijn van onze huurders en belanghebbenden belangrijk vinden vond de bijeenkomst dit jaar grotendeels in de buitenlucht plaats. Gelukkig waren de weergoden ons goed gezind en scheen de zon uitbundig. Op ons bedrijfsterrein waren een aantal informatieve kramen geplaatst. Bij deze kramen boden wij informatie aan, een luisterend oor en gingen wij persoonlijk in gesprek met onze huurders en belanghebbenden.

Een kijkje in ons nieuwe pand
Ook was er de mogelijkheid om in klein groepsverband en onder begeleiding een kijkje in ons nieuwe pand te nemen, wat vorig jaar in verband met de strenge coronamaatregelen niet mogelijk was. Wij hebben veel positieve reacties mogen ontvangen over de georganiseerde interactieve bijeenkomst in informele sfeer én het kijkje in ons nieuwe pand.

Ontvangst met een heerlijke koffie, cappuccino of thee
Om de bijeenkomst een feestelijk tintje te geven en omdat wij wegens strenge coronamaatregelen onze huurders niet eerder persoonlijk konden ontvangen, stond er als verrassing een echte Baristawagen op ons terrein. Hier konden de bezoekers vooraf een heerlijke verse kop koffie, cappuccino, lungo of thee krijgen, uiteraard voorzien van een lekkernij.

Fotoreportage bekijken
Hieronder kunt u de fotoreportage van deze bijeenkomst bekijken.

Naar het overzicht