Collegebezoek Burgermeester en Wethouders Gemeente Lingewaard

WOONstichting Gendt ontvangt B&W-college voor werkbezoek
Op dinsdag 7 september 2021 heeft WOONstichting Gendt het college van Burgermeester en Wethouders mogen ontvangen voor een werkbezoek.

Programma van het bezoek
WOONstichting Gendt heeft het college uitgenodigd voor een bezoek. Vanwege de coronamaatregelen was een eerder gepland bezoek uitgesteld. Voor het twee uur durende bezoek was een divers programma samengesteld. Er is een presentatie gegeven over WOONstichting Gendt en het nieuwe ondernemingsplan ‘Thuis in Gendt’. Andere onderwerpen die aan de orde kwamen waren de portefeuillestrategie en veerkracht & leefbaarheid.

Met het college is een wandeling gemaakt langs ons corporatiebezit, ook zijn we op huisbezoek geweest in De Lootakkers. De bezochte bewoners zijn al 54 jaar een tevreden huurder van WOONstichting Gendt. Daarna zijn er enkele projecten bezocht zoals:  de herstructurering van de Staatsliedenbuurt, de nieuwbouw in Vleumingen en de locaties villa Ganita en de Bibliotheek. Ter afsluiting was er een kort samenzijn tussen het college en de medewerkers van WOONstichting Gendt

Een waardevol werkbezoek
WOONstichting Gendt kijkt terug op een waardevol werkbezoek van het college.

Fotoreportage zien?
Onderstaand kunt u de fotoreportage van dit werkbezoek bekijken.

Naar het overzicht