De firma Boerboom gaat badkamer-, keuken- en toiletrenovaties uitvoeren voor WOONstichting Gendt

Op 30 maart 2023 hebben Germa Knuver, directeur bestuurder van  WOONstichting Gendt en Paul Boerboom, directeur van Boerboom Aanneming en Onderhoud BV een raamovereenkomst ondertekend voor de renovatie van badkamers, keukens en toiletten.

Boerboom gaat daarnaast op afroep ook andere bouwkundige werkzaamheden voor WOONstichting Gendt uitvoeren. Ook zal Boerboom een vakman leveren als de eigen vakman van WOONstichting Gendt verhinderd is.

Boerboom zal een deel van de opdrachtsom inzetten voor Social Return. Dat betekent dat zij medewerkers inzetten met een achterstand op de arbeidsmarkt of dat zij bepaalde diensten afnemen van de sociale werkvoorziening in de regio.

Op de foto (van links naar rechts): Victor Scheijde en Germa Knuver van WOONstichting Gendt, Paul Boerboom en Jack Heuveling van Boerboom.