Digitale bijeenkomst Staatsliedenbuurt | 9 februari 2021

WOONstichting Gendt houdt digitale bijeenkomst voor huurders en omwonenden Staatsliedenbuurt

Wij vinden het belangrijk met huurders, omwonenden en belanghebbenden in gesprek te zijn over de sloop en nieuwbouw van de Staatsliedenbuurt. Vanwege de coronamaatregelen is niet mogelijk om een fysieke bijeenkomst te houden en zijn wij op zoek gegaan naar een alternatief.

Daarom zal op 9 februari vanaf 19.30 uur, een digitale bijeenkomst worden georganiseerd. De huurders en omwonenden van de Staatsliedenbuurt zullen bijgepraat worden over de huidige stand van zaken van het sloop en nieuwbouwproject. Zij kunnen hun vragen via de zogenaamde chatfunctie live stellen. Aanmelden kan via een mail met daarin uw NAW-gegevens naar info@woonstichtinggendt.nl onder vermelding van ‘aanmelden bijeenkomst’. Mocht u geen huurder of omwonende zijn van de Staatsliedenbuurt, maar u wilt toch deelnemen? Stuurt u dan ook een berichtje naar bovenstaand e-mail adres en meld u aan.