Digitale bijeenkomst Staatsliedenbuurt | 9 februari 2021

Op dinsdag 9 februari hebben wij op een bijzondere wijze via een live uitzending vanuit WOONstichting Gendt onze huurders en andere belangstellenden geïnformeerd over de ontwikkelingen rondom de sloop en nieuwbouw van de Staatsliedenbuurt hier in Gendt.  Er waren ca. 160 kijkers en zij konden hun vragen stellen door middel van chat. Via het programma Menti konden de mensen thuis reageren op stellingen en hun wensen voor de nieuwe wijk doorgeven.

Wij zijn blij met de getoonde belangstelling en nemen de geleverde inbreng mee in de plannen, want Wonen Doe Je Samen!
Indien u geïnteresseerd bent kunt u hier de getoonde presentatie teruglezen of onderstaand filmpje bekijken.

Mocht u vragen hebben over het project of de voortgang hiervan, neemt u dan contact met ons op via info@woonstichtinggendt.nl onder vermelding van vraag sloop en nieuwbouw Staatsliedenbuurt.

opname uitzending - ontwikkelingen sloop en nieuwbouw Staatsliedenbuurt