Huisbezoek bij één van onze huurders

Elke maand proberen wij een persoonlijk bezoek te brengen bij een van onze huurders. Germa Knuver (directeur bestuurder) brengt elke maand samen met een willekeurige medewerker van de WOONstichting een huisbezoek. Afgelopen week zijn wij op bezoek geweest bij de heer Roelofs.

Waarom brengen wij een bezoek?
Zoals u op onze website kunt lezen hebben wij een missie. Wij vinden het namelijk belangrijk dat onze huurders in een fijne buurt van hun huis een thuis kunnen maken en wij willen graag van betekenis zijn voor onze huurders. Wij staan graag dicht bij onze huurders. Tijdens een persoonlijk bezoek horen wij graag wat u van onze dienstverlening vindt. Bent u tevreden over uw woning, of bent u misschien ergens niet tevreden over? Ook een kritische vraag mag dus gesteld worden. Misschien heeft u tips of aanbevelingen.

Hoe komt een persoonlijk bezoek tot stand?
Vanuit ons huurders bestand prikken wij willekeurig een huurder. Deze huurder benaderen wij met de vraag of een persoonlijk bezoek op prijs wordt gesteld.  Mocht u behoefte hebben aan een persoonlijk bezoek, dan kunt u ons dat laten weten via ons contactformulier op de website.

Bezoek aan onze huurder de heer Roelofs
Afgelopen week heeft Germa Knuver (directeur bestuurder) samen met Bianca van der Wal (management assistent) een huisbezoek gebracht aan meneer Roelofs. Dit bezoek was erg prettig en waardevol. Meneer Roelofs gaf aan erg tevreden te zijn over de dienstverlening van de WOONstichting en erg tevreden te zijn met zijn woning waar hij al bijna 50 jaar woont. Er waren ook punten van aandacht die wij serieus nemen en zullen oppakken binnen ons team. Op deze manier kunnen wij nog beter werken aan onze dienstverlening en de huurderstevredenheid die wij erg belangrijk vinden.

Dankwoord
Graag bedanken wij meneer Roelofs voor zijn gastvrije ontvangst en de tijd die hij voor ons heeft vrijgemaakt. Wij gaan zeker aan de slag met de door hem aangedragen aandachtspunten. Uiteraard hebben wij toestemming gevraagd om een bericht en de foto te mogen publiceren.