Huisbezoek bij onze huurders de familie Hooijman-Hendriks

Deze maand heeft Germa Knuver samen met Dineke Obdam een huisbezoek gebracht aan de familie Hooijman-Hendriks.|

Dineke Obdam;
Het is 32 graden buiten als we een bezoekje brengen aan de familie Hooijman (Astrid en Marcel) in hun koele woning aan de Burchtgraafstraat. We krijgen een hartelijk welkom en hebben zicht op een aanlokkelijk zwembad in de grote tuin van hun monumentale woning.

Op onze vraag of ze fijn wonen geven ze aan dat zij al 24 jaar met veel plezier wonen. Aanvankelijk was er nog twijfel maar ze hebben nooit spijt gehad van hun beslissing om van de Staatsliedenbuurt naar de Burchtgraafstraat te verhuizen. Ze geven aan altijd goed contact te hebben met de WOONstichting en ervaren betrokkenheid bij de medewerkers wat fijn is om te horen.

Een leuke actie vonden zij het 'Struikroven en Woningplukken’ in de Staatsliedenbuurt.

Samen met hun twee katten en hond Storm en hun twee dochters die afwisselend thuis, op hun studieadres of in het buitenland wonen vormen zij een hecht gezin, die nog jaren met veel plezier kunnen blijven wonen.

Wij bedanken de familie Hooijman voor hun hartelijke ontvangst en het fijne gesprek. Het was een waardevol bezoek.

WOONstichting Gendt is ook actief op Facebook
Wist u trouwens dat WOONstichting Gendt ook op Facebook actief is? Volg ons en blijf zo op de hoogte van het laatste nieuws van WOONstichting Gendt.