Huisbezoek bij onze huurders de familie van Moerkerk

Zoals u al eerder heeft kunnen lezen op onze website brengen we elke maand een huisbezoek aan één van onze huurders. Germa Knuver bezocht ditmaal samen met collega Cora Barten (medewerker Wonen) de familie Van Moerkerk.

Cora Barten;
Op het moment dat we aanbellen bij meneer en mevrouw van Moerkerk klinkt geen ‘tring’ of ‘ding-dong’ maar worden we hartelijk verwelkomd met het geluid van fluitende vogels. Dat is prettig binnen komen! Meneer van Moerkerk is uniek, want hij is in zijn leven nog nooit verhuisd. Hij woont samen met zijn vrouw en zoon in het huis waar hij is geboren. Het huis heeft hij samen met zijn vrouw naar hun eigen zin, smaak en gemak aangepast en ingericht. De laatste aanpassing is een prachtige serre, waar ze inmiddels al flink wat tijd hebben doorgebracht. Mevrouw van Moerkerk is degene die de nieuwsbrieven van WOONstichting Gendt leest. Pas als het nodig is zoeken ze contact met ons, maar het liefst lossen ze de problemen aan en rond hun woning zelf op.

Wij bedanken de familie Van Moerkerk voor de hartelijke ontvangst. Het was een waardevol bezoek en prettig om ‘zomaar’ een bezoek te kunnen brengen aan één van onze huurders.

WOONstichting Gendt is ook actief op Facebook
Wist u trouwens dat WOONstichting Gendt ook op Facebook actief is? Volg ons en blijf zo op de hoogte van het laatste nieuws van WOONstichting Gendt.