Huisbezoek bij onze huurders de heer en mevrouw Van den Brink

Zoals u weet bezoekt Germa Knuver met regelmaat een van onze huurders. Op 18 oktober is zij samen met Ferdi Groenen (medewerker Planning & Control) op huisbezoek geweest bij de heer en mevrouw Van den Brink.

Ferdi Groenen;
Ik ben samen met Germa Knuver op huisbezoek geweest bij de heer en mevrouw Van den Brink. In mijn functie als medewerker Planning & Control heb ik weinig contact met onze huurders, daarom is het extra leuk om op deze manier eens huurders van WOONstichting Gendt te kunnen spreken.

Het was afgelopen dinsdag een prachtige zonnige dag en vanuit ons kantoor is het maar een paar stappen tot de woning van de heer en mevrouw Van den Brink, waar we gastvrij werden ontvangen.

Met trots hebben zij hun woning laten zien die uit 1948 dateert. Een paar maanden na intrek (1948) in de woning is de heer Van den Brink daar geboren, hij woont er dus al zijn hele leven. De heer en mevrouw Van den Brink hebben zelf diverse aanpassingen aan de woning gedaan en het wonen bevalt ze goed. In de toekomst zouden ze wel naar een appartement willen verhuizen en dan is een rustige ligging belangrijk.

Al pratend komen we er achter dat de heer en mevrouw Van den Brink onlangs 50 jaar zijn getrouwd, een mijlpaal om trots op te zijn! Ten slotte mogen we de mooie achtertuin nog bewonderen voordat we weer naar ons kantoor terug wandelen.

Meneer en mevrouw Van den Brink, bedankt dat u ons wilde ontvangen, we vonden het erg prettig uw woonervaringen te kunnen horen.

WOONstichting Gendt is ook actief op Facebook
Wist u dat WOONstichting Gendt ook op Facebook actief is?  Volg ons en blijf zo op de hoogte van het laatste nieuws van WOONstichting Gendt of bezoek met regelmaat onze website.