Huurders zijn tevreden over de dienstverlening van WOONstichting Gendt

WOONstichting Gendt vindt de huurderstevredenheid erg belangrijk. Daarom laten wij de waardering van onze huurders  onafhankelijk meten door KWH. KWH vraagt jaarlijks zo’n 130.000 huurders van bijna 150 corporaties wat zij vinden van de dienstverlening van hun corporatie.

WOONstichting Gendt behaalt het keurmerk KWH-Huurlabel
In 2022 hebben 218 huurders via een digitale of telefonische vragenlijst aangegeven wat zijn van WOONstichting Gendt vinden. De score van onze huurders in 2022 was:

Algemene waardering: 7,3 (91% geeft cijfer 6 of hoger)
Reparatieverzoeken: 8,0 (92% geeft cijfer 6 of hoger)
Nieuwe huurders: 7,9 (100% geeft een 6 of hoger)
Onderhoud: 8,0 (95% geeft een 6 of hoger)
Vertrokken huurders 7,7 (95% geeft een 6 of hoger)

Door deze scores voldeden wij aan het keurmerk.

WOONstichting Gendt streeft naar een 8

Wij zijn blij met de mooie cijfers die wij in 2022 van onze huurders kregen. Toch willen wij de dienstverlening nog verder verbeteren. WOONstichting Gendt heeft als doel om op alle onderdelen minimaal een 8 te scoren. Daar zetten wij ons de komende tijd voor in. Heeft u tips hoe wij het nog beter kunnen doen? Neem dan contact met ons op via 0481 - 42 43 83 of stuur een email naar info@woonstichtinggendt.nl.