Inloopavond over het onderzoek naar een mogelijke fusie op 20 juni

WOONstichting Gendt en Waardwonen doen samen onderzoek of vergaande samenwerking of een fusie meerwaarde heeft in vergelijking met zelfstandig verder gaan. Wilt u graag meedenken en meepraten over wat voor u belangrijk is? Kom dan naar onze inloopavond op dinsdag 20 juni in De Klok!

Onze huurders kunnen dan in gesprek met medewerkers van WOONstichting Gendt, huurdersorganisatie en de onderzoeker. Bent u niet in de gelegenheid om langs te komen op de inloopavond. Neem dan gerust telefonisch contact op of via mail.

Op woensdag 21 juni publiceren we een speciale pagina met meer informatie en antwoorden op veel gestelde vragen. U vindt daar dan ook een contactformulier waar u uw vraag kunt stellen of ideeën kunt delen.

Waar en hoe laat?

20 juni, voor de huurders van WOONstichting Gendt
De Klok, Markt 1 Gendt
Ontvangst vanaf 19.30 uur
Einde 21.00 uur

Er is geen vast programma, dus u kunt inlopen op een tijdstip dat u uitkomt.

Uitnodiging inloopavond