Maak kennis met Max Mutgeert: onze nieuwe medewerker vastgoed

In augustus is Max Mutgeert begonnen bij WOONstichting Gendt als nieuwe medewerker vastgoed. Wij zijn heel blij met zijn komst. Hij stelt zich graag aan u voor:

Wie ben ik?

Ik ben Max Mutgeert en ik ben 36 jaar en woon in Nijmegen, waar ik ook geboren en opgegroeid ben.

Mijn hobby’s zijn tennis en fitness en ik vind het leuk om musea en steden te bezoeken. Daarnaast vind ik het ook gezellig om samen te koken met vrienden en een speciaal biertje te drinken op een terras.

Mijn werkervaring

Voordat ik bij WOONstichting Gendt kwam werken, ben ik werkzaam geweest in de stand- en interieurbouw als werkvoorbereider en projectleider. Ik ben erg nieuwsgierig naar alles wat in mijn nieuwe functie op mijn pad komt. Ik kijk er naar uit met de huurders een goede samenwerking op te bouwen.

Waarom heb ik gekozen voor WOONstichting Gendt?

Bij WOONstichting Gendt krijg ik de kans om mij vast te bijten in het vastgoedproces van A tot Z. De diverse werkzaamheden in mijn nieuwe rol als vastgoedmedewerker lijken me uitdagend en afwisselend. Ik zie mijn collega's van WOONstichting Gendt als mensen die de huurders hoog in het vaandel hebben. Dit is precies wat bij mij past. Ik lever graag mijn bijdrage aan een duurzaam en zo optimaal mogelijk woonklimaat in Gendt dat toekomstproof is en waar de mensen naar elkaar omkijken.

Wellicht tot snel en ik hoop u goed en naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn. Bijvoorbeeld wanneer u uw huur opzegt, u een nieuwe woning gaat huren of als er problemen zijn in uw woning, reparaties of herstelwerkzaamheden etc.

Hartelijke groet, Max Mutgeert