Nieuwbouw in Vleumingen-West

WOONstichting Gendt bouwt 12 woningen in Vleumingen-West

In Vleumingen-West realiseren Van den Bosch Vastgoed en Hendriks Bouw en Ontwikkeling zeventig woningen. Het betreft een mooie mix van woningen, waaronder twaalf sociale huurwoningen voor WOONstichting Gendt.

Het plan bestaat uit 89 woningen en is gelegen tussen de Nijmeegsestraat, Vleumingen en de Kruisstraat. De 8 patiowoningen worden door Van den Bosch Bouw gebouwd. Hendrik Bouwbedrijf realiseert de overige 62 woningen. Daarnaast worden er 17 woningen door Spoeltman Bouw gerealiseerd en zijn er twee particuliere kavels. WOONstichting Gendt voegt met dit project 12 woningen aan haar portefeuille toe. De verhuur van deze woningen start in maart | april 2021. Wij raden u aan onze website in de gaten te houden.

Het volledige artikel kunt u lezen op pagina 21 in Het Gemeente Nieuws.