Nieuwe bewoners appartementen Staatsliedenpark maken kennis met elkaar en WOONstichting Gendt

Donderdagavond 23 november organiseerde WOONstichting Gendt een informatiebijeenkomst voor de nieuwe huurders van de twee appartementencomplexen in het Staatsliedenpark. Maar liefst zo’n 60 nieuwe bewoners (van de 36 woningen) kwamen langs!

Mooi om te zien dat, doordat de tafels waren ingedeeld per verdieping van appartementencomplex, de kennismaking met de nieuwe buren meteen begon.

Toelichting over plannen, de woning en te maken keuzes

Medewerkers van WOONstichting Gendt vertelden de toekomstige bewoners meer over de plannen. Ze lieten zien welke keuzes huurders kunnen maken voor de keuken, badkamer en toilet. Ook onderwerpen als leefbaarheid, de bewonerscommissie en de huurdersvereniging kwamen aan de orde. Bovendien deden we een oproep om mee te denken over een naam voor de complexen.

Van Wijnen, de ontwikkelaar, vertelde de huurders meer over technische zaken in het appartement. Ze gaven uitleg over de balansventilatie en tips over het gebruik van de warmtepomp.

Tijd om elkaar beter te leren kennen

Na al deze informatie was het tijd om, onder het genot van een drankje, uitgebreider kennis te maken elkaar. Ook maakten veel mensen gebruikt van de mogelijkheid om de keuzes voor de keuken te bekijken. We kijken terug op een geslaagde avond.