Nieuwe bewoners nemen kijkje op de bouw en maken kennis met WOONstichting Gendt

Woensdagmiddag 30 augustus namen de toekomstige bewoners van woonhuis Ganzenvlucht (van Stichting Zorgwiel) een kijkje op de bouw van hun nieuwe woonhuis. Ze konden voor het eerst dichtbij het gebouw komen. Al bestaat dat nu alleen nog uit de fundering en riool- en wateraansluitingen. Dennis Scholten en Marco Klein Goldewijk van aannemer Van Wijnen vertelden meer over de bouw.

Elkaar beter leren kennen

Daarna liepen de toekomstige bewoners, ouders én medewerkers van het Zorgwiel en WOONstichting Gendt gezamenlijk naar het kantoor van WOONstichting Gendt. Hier maakten iedereen nader kennis met elkaar onder het genot van een hapje en een drankje. Om het moment te markeren kregen alle bewoners een huisnummerbordje met hun eigen naam erop.

Rondlopen in de plattegrond van een studio

Naast kennis maken én lekker eten, konden ze ook op het parkeerterrein ook in hun eigen studio rondlopen. Deze was 1 op 1 nagetekend.

Meer over het project

Het complex leveren we naar verwachting in de zomer van 2024 op. Dit complex is onderdeel van het project Staatsliedenpark. Lees meer hierover op de pagina Staatsliedenpark.

Naar het overzicht