Nieuwe energielabels voor ons woningbezit

Het energielabel van onze woningen moet opnieuw bepaald worden
Woningcorporaties moeten hun woningen voorzien van een geldig energielabel. Bij ongeveer de helft de woningen van WOONstichting Gendt is het energielabel (bijna) verlopen. De huurders van deze woningen hebben hier een brief over ontvangen. Heeft u geen brief ontvangen? Dan is het nu niet nodig om een nieuw label voor uw woning te bepalen.

De inspecties
Om een nieuw energielabel te bepalen moet de woning geïnspecteerd worden. Van de woning wordt vastgelegd hoe goed de isolatie is van de muren, ramen, deuren, vloeren en het dak. Het is daarom belangrijk dat de inspecteur toegang krijgt tot de hele woning. Tijdens de inspectie worden er ook foto’s gemaakt. Bijvoorbeeld van de verwarmingsketel of het ventilatiesysteem.

HERE Projecten gaat deze inspecties uitvoeren
WOONstichting Gendt heeft de firma HERE Projecten gevraagd deze inspecties uit te voeren. Zij zorgen daarna voor een nieuw energielabel. De inspecties worden uitgevoerd door de heren van HERE. Wie dat zijn, ziet u op de onderstaande afbeeldingen.

Geert Heesakkers (HeRe)
Geert Heesakkers (HERE) Coen Heesakkers (HERE)

Bevestig de afspraak
In de brief die onze huurders hebben ontvangen staat op welke datum de inspectie plaats zal vinden. U wordt gevraagd om deze afspraak te bevestigen. Kunt u niet op het voorgestelde moment? Maak dan een nieuwe afspraak. De afspraak bevestigen of wijzigen kan eenvoudig via email info@here-projecten.nl of te bellen naar HERE Projecten (024) 379 18 19.

Heeft u vragen?
Neem dan contact met HERE projecten via (024) 379 18 19 of WOONstichting Gendt (0481) 42 43 83.