Nieuwe medewerker vastgoed

Per 1 april 2021 treedt Rutger Wolters in dienst als medewerker vastgoed (als vervanger van Dennis Rensen). Graag stelt Rutger zich aan u voor:

Wie ben ik?

Mijn naam is Rutger Wolters ik ben 45 jaar en woon sinds mijn geboorte in Bemmel. Ik ben getrouwd en samen hebben wij één dochter van 18 en één zoon van 15 jaar.  Jacky (6) onze lieve zwarte dwergschnautzer maakt ons gezin compleet.

Mijn hobby’s zijn zwemmen (bij een hele leuke club, THETIS), en fietsen. Fietsen doe ik graag in m’n vrije tijd maar ook iedere dag van huis naar m’n werk, weer of geen weer. Verder ben ik zeer actief in de watersport. Met onze motorboot doorkruisen we de vele mooie rivieren en kanalen die ons land rijk is. Niet alleen het varen doe ik graag, ook al het voorkomende onderhoud!

Mijn werkervaring

Ik heb een bouwkundige opleiding en achtergrond, de afgelopen 11 ½ jaar heb ik gewerkt als complexbeheerder bij de SSH&, de grootste studentenhuisvester van Nijmegen en Arnhem. De organisatiestructuur is daar veranderd waardoor ik een keuze heb moeten maken maken tussen klant- of technisch beheer. Ik heb voor technisch beheer gekozen omdat daar m’n hart ligt maar ik miste al vrij snel het contact met de huurders.

Waarom heb ik gekozen voor WOONstichting Gendt?

Ik word juist enthousiast van het snijvlak tussen techniek en mensen. Dit is de reden dat ik op zoek ben gegaan naar een nieuwe uitdaging, deze heb ik gevonden bij WOONstichting Gendt. Na een aantal hele fijne gesprekken en kennismaking met een aantal collega’s ben ik er van overtuigd dat dit een hele mooie samenwerking wordt. Ik ben blij en trots dat ik deel uit mag maken van dit leuke team.

Ik hoop een meerwaarde te zijn voor de WOONstichting en kijk er naar uit om u als huurder een helpende hand te bieden in meest uiteenlopende (technische) vraagstukken.

In de toekomst gaan wij elkaar vast spreken of zien, graag tot dan!

Rutger Wolters