Nieuwe medewerker wonen

Per 1 maart 2021 heeft WOONstichting Gendt een nieuwe medewerker wonen, Daniëlle Menting. Graag stelt zij zich aan u voor:

Wie ben ik?

Ik ben Daniëlle Menting 49 jaar oud. Ik ben geboren en getogen in Nijmegen waar ik ook met mijn gezin woon. Mijn grote hobby is het maken van alles wat te maken heeft met lekker eten. Daarnaast wandel ik graag in de natuur en neem ik altijd mijn fototoestel mee.

Mijn werkervaring

Voordat ik bij WOONstichting Gendt kwam werken heb ik 12 jaar gewerkt bij een andere woningcorporatie, daardoor neem ik het nodige aan kennis mee. Ik ben oprecht benieuwd naar u als huurder. Wanneer wij elkaar spreken zal ik mijn uiterste best doen om u zo goed mogelijk te woord te staan én te helpen.

Waarom heb ik gekozen voor WOONstichting Gendt?

Bij WOONstichting Gendt krijg ik de kans om mij vast te bijten in het verhuurproces van A tot Z. De diverse werkzaamheden zijn voor mij een echte uitdaging om een goede verloop van het verhuurproces te bereiken. Ik zie mijn collega's van WOONstichting Gendt als echte mensen mensen. Dit past helemaal bij mij, ik ben graag dichtbij mijn medemens en ben sociaal maatschappelijk betrokken.

Wellicht spreek ik u op korte termijn en hoop ik u goed en naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn.

Hartelijke groet, Daniëlle Menting

Daniëlle Menting