Nieuwe website!

Hoera we hebben een nieuwe website!

Verbetering online dienstverlening

Om de dienstverlening aan huurders te verbeteren heeft WOONstichting Gendt de afgelopen maanden gewerkt aan een nieuwe website. De oude versie ging al jaren mee en voldeed niet meer aan de wensen van deze tijd. Het is een overzichtelijke site geworden in een modern jasje, met informatie voor huurders en woningzoekenden. Ook is er informatie over onze organisatie te vinden.

Bereikbaarheid

Nieuw is de mogelijkheid om buiten kantooruren online een reparatieverzoek in te dienen. U kunt hierbij een voorkeur voor datum of tijd aangegeven. Het blijft uiteraard mogelijk WOONstichting Gendt telefonisch te bereiken voor een reparatieverzoek of voor andere vragen.

Op onze website?

WOONstichting Gendt wil graag haar huurders een plek geven op de nieuwe website. Wilt u op de foto of wilt u met uw mooie tuin, leuke hobby of bijzondere verzameling op onze website. Mail dan naar info@woonstichtinggendt.nl onder vermelding van foto website. Als bedankje ontvangt u een attentie.

Facebook | LinkedIn

Wij hopen dat u onze website regelmatig bezoekt om volledig op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes en ontwikkelingen. Deze kunt u ook lezen op ons Facebook en LinkedIn account. Heeft u nog geen Facebook of LinkedIn connectie met ons?  Volg ons en mis niets!