Nieuwsbrief Juli 2021

Nieuwsbrief Juli

Binnenkort valt bij onze huurders de nieuwsbrief van juli op de deurmat. In deze nieuwsbrief besteden we met trots aandacht aan ons nieuwe ondernemingsplan 'Thuis in Gendt'.  In dit ondernemingsplan schrijven we wat onze plannen zijn voor de periode van 2021-2024. Elke vier jaar wordt een nieuw ondernemingsplan gemaakt. Hierin schrijven we waarom we ons werk doen (dat is onze missie), wat we willen (dat is onze visie) en wat we gaan doen (dat is onze strategie). Het is een uitgebreid plan. Daar hebben we een aantal onderwerpen uit gehaald die we in deze nieuwsbrief toelichten.

Ook laten we in deze nieuwsbrief 4 van onze medewerkers aan het woord. Zij vertellen onder andere wie ze zijn, over hun dagelijkse werkzaamheden, wat zij belangrijk vinden en waar zij voor staan.

Wij wensen u veel plezier met het lezen van deze nieuwsbrief en wensen u een mooie zomer!

Weet dat uw mening belangrijk voor ons is, graag horen wij van u hoe wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties naar aanleiding van deze nieuwsbrief? Laat het ons weten via: mail info@woonstichting.nl, vul het contactformulier in of bel naar 0481-424383.

Helaas hebben wij na het drukken van de nieuwsbrief opgemerkt dat er verschrijvingen in de nieuwsbrief  staan, zoals onder andere de naam van onze collega Ferdi Groenen . Hiervoor ons excuus. De digitale versie zaals vermeldt op deze website is een aangepaste versie.