Op bezoek bij...... Mevrouw Hutmacher (Windroos)

Kort geleden is onze directeur-bestuurder Germa Knuver weer op huisbezoek geweest bij een van onze huurders. Dit doet zij ongeveer eens in de twee maanden. Ze gaat langs bij willekeurige huurders, samen met iedere keer een andere kantoorgenoot. Deze keer samen met Renny Wismans, managementassistent.

We worden vriendelijk ontvangen door mevrouw Hutmacher als we aanbellen op een zonnige maandagmorgen. Na een vrolijke en hartelijke begroeting stappen we haar mooie en lichte woonkamer binnen. De mooie, warme blauwe kleur op de muur, aangevuld met accessoires in dezelfde kleur, stralen gezelligheid uit.

Dit huis voelde direct goed aan

Een paar maanden na haar pensionering als verpleeghulp in het Radboud ziekenhuis heeft zij drie jaar geleden deze woning betrokken. Zij woonde daarvoor al een aantal jaren in de Staatsliedenbuurt, maar vanwege de sloop kon zij uitzien naar een andere woning. Mevrouw Hutmacher vertelt met een lach op haar gezicht dat zij gelijk een goed gevoel had bij deze woning: “Het is lekker licht en heeft een prachtige tuin. Dit huis voelde direct goed aan. Een rustige wijk en op gezette tijden verkeer op de doorgaande weg”. Mevrouw Hutmacher vindt het een heerlijk plek.

Tevreden over WOONstichting Gendt

Op de vraag wat mevrouw Hutmacher vindt van WOONstichting Gendt antwoordt zij dat ze zeer tevreden is over de dienstverlening. “Als er berichten zijn van WOONstichting Gendt dan lees ik deze wel. De website bezoek ik niet vaak, maar misschien ga ik dit nu wel vaker doen. Mijn ervaring met de WOONstichting is dat er wordt geluisterd en afspraken worden nagekomen”. Een mooi compliment.

Na een ontspannen uurtje is het voor Germa Knuver en Renny Wismans weer tijd om aan het werk te gaan. Na het nemen van een foto stappen we weer in de zon naar buiten.

Wij wensen mevrouw Hutmacher nog vele jaren woonplezier toe in haar mooie, gezellige huis!

Op de foto: links mevrouw Hutmacher en rechts Renny Wismans

Naar het overzicht