Op bezoek bij...... mevrouw Van der Weerden (Julianastraat)

Vorige maand heeft Germa Knuver samen met Daniëlle Menting (medewerker Wonen) een huisbezoek gebracht aan mevrouw Van der Weerden - Reuvers.

Mevrouw Van der Weerden woont sinds vorig jaar naar tevredenheid op de Julianastraat. Mevrouw ontvangt ons samen met hondje Tommy zeer hartelijk.

Op de vraag hoe mevrouw haar nieuwe woning bevalt geeft mevrouw aan dat zij fijn woont.

Mevrouw is hier komen wonen met haar man maar helaas is deze kort daar hun verhuizing overleden. Wij zouden graag gezien hebben dat meneer Van der Weerden nog lang zou hebben kunnen genieten van deze nieuwe woning samen met zijn vrouw maar dit was hem niet gegeven.

Mevrouw heeft veel contact met buurtbewoners. Zij kan altijd een beroep op de buren doen wanneer er iets gedaan moet worden bij mevrouw in huis. Mevrouw vindt het zelf ook erg belangrijk om de contacten goed te houden en zegt met mij krijg je niet snel ruzie.

Mevrouw geeft ook aan dat zij de verhuizing, begeleid door de medewerkers van WOONstichting Gendt, als erg prettig ervaren heeft.

Na een rondleiding in de woning, mevrouw is trots op hoe mooi de woning er nu uitziet, en een kopje thee met iets lekkers erbij danken wij mevrouw voor het fijne gesprek en gaan wij weer naar onze werkplek.

Het altijd mooi om zo dicht bij de huurders te staan, dit geeft ons veel voldoening voor ons vak.