Terugkoppeling inloopavonden voor huurders over onderzoek

WOONstichting Gendt en Waardwonen doen een onderzoek naar de voor- en nadelen van verdergaande samenwerking of fusie in vergelijking met zelfstandig blijven. Op maandag 19 juni en dinsdag 20 juni hielden Waardwonen en WOONstichting Gendt daarom ieder een inloopavond voor hun eigen huurders. Tijdens deze inloop gingen medewerkers van beide organisaties persoonlijk in gesprek met huurders. Het belangrijkste doel: luisteren naar huurders! Wat vinden zij belangrijk in onze dienstverlening? Wat willen zij graag behouden of verbeteren? Waar maken ze zich misschien zorgen over? En hoe willen ze graag betrokken zijn bij het onderzoek en de besluiten die genomen worden? Ook de huurdersorganisaties gingen in gesprek met huurders.

Eerder kondigden we aan dat er op 21 juni een speciale pagina gepubliceerd zou worden met de antwoorden op de veel gestelde vragen die onze huurders hadden tijdens de inloopavonden. Omdat we die antwoorden graag zorgvuldig willen formuleren en intern willen afstemmen (ook met de huurdersorganisaties), duurt de publicatie van de pagina iets langer dan vooraf voorzien. We verwachten de terugkoppeling en de website nu 4 juli te publiceren.