Trekking wenskaartje en uitreiking prijsvraag belanghebbendenbijeenkomst van 8 september 2021

Trekking wenskaartje (wensenboom)

Tijdens de belanghebbendenbijeenkomst op 8 september jongstleden konden de bezoekers een wensenkaartje invullen en deze in de verlichte wensenboom hangen.  Deze wens mocht van alles zijn, bijvoorbeeld van een persoonlijke wens tot een wens bestemd voor de buurt of een buurtbewoner.

Welke wens gaat er in vervulling?
Momenteel zijn we in gesprek met een van de huurders over de wens die is ingediend. Zodra bekend is hoe we hier als woonstichting invulling aan kunnen geven, maken we bekend welke wens we in vervulling laten gaan. Hou hiervoor onze website in de gaten!

Uitreiking prijsvraag

Ook konden de bezoekers tijdens de belanghebbendenbijeenkomst meedoen aan een prijsvraag.

De juiste zin maken van 5 woorden
Door een zin te maken van de 5 woorden die bij elke informatietent opgehaald kon worden. De juiste zin was als volgt: JE THUIS VOELEN IN GENDT.

En de winnaar is?
Uit alle goede ingeleverde kaartjes is Petra Speijers als winnaar getrokken. De prijs is een waardebon van de WELKOOP uit Gendt. Petra heeft de waardebon vandaag (5 oktober) ontvangen van Rob Vermeulen, manager Bedrijfsvoering. Petra gaf aan dat ze de waardebon misschien gaat besteden aan de inrichting van een klein moestuintje.

Naar het overzicht