Update coronamaatregelen

Nieuwe coronamaatregelen
Op 15 december jongstleden heeft de regering nieuwe maatregelen aangekondigd om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en gaat Nederland in lockdown tot en met 19 januari 2021. De nieuwe maatregelen hebben gevolgen voor de dienstverlening van WOONstichting Gendt.

Tot nader bericht gelden de volgende richtlijnen m.b.t. onze dienstverlening

• Bezoek aan ons kantoor is niet mogelijk;
  • Alleen spoedreparaties worden uitgevoerd (vakman houdt voorzorgsmaatregelen in acht);
  • De opname van woningen i.v.m. huuropzegging of nieuwe verhuur gaat wel door en vindt op afspraak plaats;
  • Er vindt géén fysiek overleg met huurders en andere belanghebbenden plaats.

Onze medewerkers en vakmensen houden zich aan de gestelde richtlijnen van de Rijksoverheid, het RIVM en de GGD. Hiermee beperken we de verspreiding van het coronavirus voor uw en onze veiligheid. Wij vragen u dat ook te doen.

Wij adviseren u onze website in de gaten te houden voor de meest actuele informatie over de coronamaatregelen en onze dienstverlening.