Vanaf 1 juli gaan de nieuwe huurprijzen in

Vanaf 1 juli gelden de nieuwe huren. Hier heeft u eerder een brief over ontvangen.

• Betaalt u de huur u per automatische incasso?
    Dan hoeft u niets te doen. Wij zullen per 1 juli de huurprijs aanpassen en incasseren.
  • Maakt u zelf de huur elke maand over?
    Pas dan het bedrag aan naar de nieuwe huurprijs.

Wilt u ook uw huur voortaan via automatische incasso betalen? Het machtigingsformulier vindt u op onze website onder woonstichtinggendt.nl/regel-online.

De bijdrage glasverzekering en Fonds Klein Onderhoud is ook aangepast

De afgelopen jaren is de bijdrage glasverzekering en Fonds Klein Onderhoud (FKO) gelijk gebleven. WOONstichting Gendt vindt dat de kosten van het FKO en de premie van de collectieve glasverzekering gelijk moeten zijn aan de vergoeding die door de huurders betaald wordt. Dit is nu niet het geval. In overleg met Huurdersvereniging Gendt is er daarom voor gekozen om de komende jaren in stapjes deze bijdrage te verhogen.

Hieronder ziet u de oude en nieuwe bedragen:

Oude bedrag Nieuwe bedrag
Fonds Klein Onderhoud € 2,55 € 3,75