Vanaf november ziet post van WOONstichting Gendt er anders uit

Vanaf november ziet de post die u van WOONstichting Gendt krijgt er anders uit dan u nu gewend bent. Omdat we niet willen dat u zich zorgen maakt of de post wel van ons is, leggen we u graag uit wat er anders is.

Waarom ziet de post er binnenkort anders uit?

Vanaf november versturen wij veel van onze brieven niet meer zelf. Dat gaat vanaf dan via het bedrijf Postex. Postex verzorgt al voor veel corporaties de post. Ook al een deel van onze brieven. Uiteraard zijn er goede afspraken gemaakt over de veiligheid van uw gegevens.

U kunt kiezen voor digitale of geprinte brieven

Voordeel van de verzending via Postex is dat u zelf kan aangeven of u post vanaf nu liever digitaal of op papier ontvangt. Zo krijgt u de post zoals u dat fijn vindt.

Als wij een e-mailadres van u hebben, dan staat dit standaard op ‘digitaal’. Dat doen wij omdat we zo min mogelijk papier willen verspillen. Wilt u dit niet, kunt u dat eenvoudig wijzigen. Hoe? dat leest u in de brief / mail die u 3 november van Postex krijgt.

Kiest u voor digitale post? Dan kan het zijn dat u soms toch nog een brief op papier krijgt. Bijvoorbeeld omdat er een bijlage bij zit, de brief aangetekend is óf omdat deze niet via Postex is verstuurd.

Bekijk alvast een voorbeeld op de website

Op www.woonstichtinggendt.nl/post staat een voorbeeld van een voorblad, brief, envelop en mail.