Belanghebbenden bijeenkomst 2021

Op woensdag 8 september 2021 vindt onze jaarlijkse belanghebbenden bijeenkomst plaats van 19.00-21.00 uur

Interactieve markt
De vorm van deze belanghebbendenbijeenkomst zal net als vorig jaar interactief zijn. Er zijn verschillende marktkramen met informatie. Wij gaan graag met u in gesprek, bijvoorbeeld over uw wensen met betrekking tot dienstverlening en onderhoud.

Corona richtlijnen en ontvangst van gasten in 4 verschillen tijdsgroepen
Wij vinden de gezondheid en het welzijn van onze huurders en belanghebbenden belangrijk. Daarom hebben wij in verband met de corona richtlijnen en voorzorgsmaatregelen besloten om de interactieve bijeenkomst in de buitenlucht te laten plaatsvinden.

De bijeenkomst zal op ons bedrijfsterrein plaatsvinden. Vanwege de coronamaatregelen kunnen wij onze gasten niet tegelijk ontvangen, daarom worden onze gasten in 4 verschillende tijdsgroepen uitgenodigd.

Uiteraard houden wij ons aan de richtlijnen van de Rijksoverheid en houden wij 1,5 meter afstand van elkaar en schudden wij geen handen. Op het terrein zal een looproute worden aangegeven. Ook kunt u bij aankomst een mondkapje krijgen als u dat wenst. Uiteraard verzoeken wij u bij corona gerelateerde klachten thuis te blijven. Klik hier voor de
basisregels Rijksoverheid voorkomen verspreiding coronavirus.

Onze huurders en belanghebbenden ontvangen in week 33 (16 - 23 augustus) een persoonlijke uitnodiging.

Wij hopen u op woensdag 8 september te mogen begroeten!