Waardwonen en WOONstichting Gendt samen in actie tijdens de Dag van de Duurzaamheid

Verduurzamen doen we samen! Dit kan op allerlei manieren. Door het opvangen van regenwater óf door het schoonhouden van de buurt. Zowel WOONstichting Gendt als Waardwonen vinden dit belangrijk. Daarom komen we samen in actie tijdens de Dag van de Duurzaamheid op 10 oktober!

Zo gaan we zwerfafval prikken in de buurt, verloten we maar liefst 100 regentonnen onder onze huurders én staan we op de Informatiemarkt tijdens de avond van de duurzaamheid.

Zwerfafval opruimen

We prikken graag daar waar het nodig. U kunt hiervoor locatie doorgeven. Lees meer hierover op de pagina Prik mee voor een schone buurt. Na 3 oktober laten we weten waar we aan de slag gaan én kunt u zich aanmelden om ons te helpen op 10 oktober!

Verloting 100 regentonnen onder huurders

Als huurder maakt u kans op 1 van de 100 regentonnen die WOONstichting Gendt en Waardwonen samen verloten. Kans maken? Vul het formulier voor 8 oktober in op de pagina Maak kans op 1 van de 100 regentonnen.

Informatiemarkt van Energieloket Lingewaard

Op dinsdag 10 oktober organiseert het Energieloket Lingewaard een avondprogramma in de TheaterKerk Bemmel. Er is onder andere een informatiemarkt, een film én de uitreiking van de Lingewaardse Duurzaamheidsprijs.

Wij staan op de informatiemarkt met informatie over hoe wij verduurzamen. Bekijk het hele avondprogramma op de website van het energieloket.