Nieuwbouw Vleumingen-West

Door Hendriks Bouw en Ontwikkeling BV uit Oss worden er in de wijk Vleumingen ruim 80 woningen gerealiseerd. WOONstichting Gendt heeft daar 12 duurzame, sociale huurwoningen van gekocht.

Het zijn zogenaamde grondgebonden eengezinswoningen. Alle woningen zullen via Entree worden verhuurd. Tien woningen worden regulier verhuurd en twee woningen zullen via loting worden verhuurd. Inmiddels er begonnen met de bouw. We verwachten eind maart/begin april te starten met de verhuur, zodat de toekomstige huurders bepaalde keuzes kunnen maken voor keuken en sanitair. De verwachting is dat de woningen medio oktober 2021 klaar zullen zijn. De straatnamen en huisnummers zijn inmidels ook bekend, de adressen zijn: Tegulastraat 8 t/m 18 en Tegulastraat 36 t/m 46.

Vleumingen West

Plattegrond Woningtype B1

Plattegrond Woningtype B1H1

Volg de ontwikkelingen van de nieuwe wijk

Vanaf de startbouw zullen er drone beelden worden gemaakt zodat vanuit de lucht de opbouw van de wijk goed te volgen is. Graag nemen wij u in vogelvlucht mee met het ontstaan van onze woningen in Vleumingen West.

week 1

week 2