Ben Wouters wordt tijdelijk bestuurder van WOONstichting Gendt

Waarschijnlijk weet u al dat onze directeur-bestuurder, Germa Knuver, vanaf 1 februari een nieuwe uitdaging aangaat bij een andere woningcorporatie. Als tijdelijke opvolger hebben we - na overleg met het managementteam, de personeelsvertegenwoordiging en Huurders Vereniging Gendt - Ben Wouters aangesteld als interim-bestuurder. Ben staat bekend als een zeer ervaren en integere bestuurder. We hebben er alle vertrouwen in dat hij de ingeslagen koers van WOONstichting Gendt zal voortzetten.

Op dit moment zijn we bezig met een formeel fusieproces met onze collega-corporatie in Waardwonen. We zijn ervan overtuigd dat Ben de belangen van huurders en medewerkers tijdens dit fusieproces uitstekend zal behartigen en zich zal inzetten voor een zorgvuldige afronding van dit traject, ongeacht de uitkomst.

WOONstichting Gendt blijft zich onverminderd inzetten voor duurzame, betaalbare woningen en het welzijn van huurders.

Bert Ploeg
Voorzitter Raad van Commissarissen